Jack & Jag

Jack & Jag

26 mars 2015

Gamla Stan

Jag fascineras otroligt mycket av Gamla Stan och har alltid gjort, så jag har ju tur. Tänk vad den här lilla staden har att berätta! Vilken historia. Jag kan gå gränder upp och gränder ner och aldrig tröttna, alltid ser man och lär sig något nytt. Är ni i Stockholm, besök alltid GT. Ta nya vägar, gå in på nya affärer och låt er inte luras in i turistfällorna! Det finns SÅ många guldkorn & smultronställen att hänföras av! Ta det tillfället. Fånga den stunden. Jag hälsade på mammas bekant Mads, såhär ser det delvis ut i hans lägenhet :-) coolt, eller hur! 
Vackert! Så, se er om om ni ändå ska till Stockholm! Shoppingstråken lär man sig inget av, då kan man lika gärna åka till Birsta på semestern. /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar vet'ja