Jack & Jag

Jack & Jag

02 april 2010

En lång och rolig Fredag



När vi vaknade imorse sa Jack "När jag ska lära dig åka skidor idag så kanske det är bäst att vi har sånt där sele med oss, så att du åker före mig med det på dig och jag åker bakom"
Ja, det hade väl varit en syn det :-)

Vi provade utan och det gick bra... ganska bra iaf. Jack var en superlärare!

Mormor är med och fotar lite..


Titta här nu mamma, såhär ska du göra...

Och så ska du göra såhär när du bromsar.. hustak alltså.
Ok,.

Jack dissade godisregnet och ville följa mormor till badhuset istället..

På kvällen när vi kom hem skulle vi bygga en legohelikopter....



vi byggde en stund sen blev Jack trött..

"Du kan fortsätta bygga du så vilar jag en stund"

Snark sa det..

Så här sitter jag nu med våran halvfärdiga helikopter

:-)


En lång och rolig dag är till ända. Gonatt vänner.

M&J

4 kommentarer:

  1. Långrandig långfredag

    SvaraRadera
  2. LÅÅÅNg Fredag....

    SvaraRadera
  3. Äntligen slut på den långa tråkiga Långfredagen.

    SvaraRadera
  4. Usch då, ja du verkar haft en tråkig Fredag du, vem du nu är..

    SvaraRadera

Lämna en kommentar vet'ja