Jack & Jag

Jack & Jag

01 april 2010

Lång siesta..



Glad Påsk!

Här händer det grejer..
pyntat, pysslat, påskbakat, mormor har kommit.
Nu är Jack & jag ledig i 6 dagar, va gott :-)

Imorgon bär det av till Björnberget för lite happenings där..
och så ska jag åka skidor ( i barnbacken denna gång) ... ..waaaaa!
Jack ska lära mig hur man gör så jag behöver inte vara ett dugg skraj!

( Sist jag gjorde ett tappert försök att åka slalom var när Louise, då typ 8 år ville ha med mig upp. Jag gallskrek redan i liften. Och hon skämdes.
Väl uppe ramlade jag ett antal gånger och hon den gudomligt snälla, tålmodiga lilla jänta gjorde allt för att ha mig upprätt. Och det var nog så svårt för mig, Jag tog mig inge längre.
Förmådde mig inte, kunde inte, vågade inte. Den tålmodiga lilla Louise åkte ner och hämtade sin pappa Per, som kom och hämtade mig.
Med skoter.)


Jodåsåatte...


Men nu blir det lite påskmiddag.

Hare

M&J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar vet'ja