Jack & Jag

Jack & Jag

09 februari 2010

Färgglatt :-)

Igår när jag åkte hem på lunch så hade Skogersfolket ställt ut deras barnmöbler & den där filmtajmkuren dom har, ute på baksidan... såg ut som att det skulle slängas.
Precis kommer ägaren ut och jag frågar nyfiket om så är fallet. Ja, och jag fick ta grejerna om jag ville.
Klart jag ville... Jack skulle bli överlycklig över den där kuren, det visste jag. Och möblerna..dom kan han ju ha på altanen till sina små kalas med vännerna.
Gissa om han blev glad när vi kom hem :-)
I den där kuren kommer det till sommaren att:
visas dockteater
serveras korv
Bjudas på smågodis
Kul!

Ni som känner till min börd förstår ju att man bara måååste ta reda på sånt som ska slängas såsom rota i containrar, smyga sig in i grovsopan, luska vid återvinningen & tillbringa tid på tippen

;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar vet'ja