Jack & Jag

Jack & Jag

25 februari 2010

Tiden springer..


Gokväll.

Dagarna går hörrni...Nyss vare Fredag och vi hade kvällsmys, imorgon äre Jack & Thomas som myser tillsammans..tiden går så fort. Det står väl inte på nu förrän vi dansar kring midsommarstången igen :-)

Apropå rush, så har vi köpt slalomgrejer till Jack. Nu ska vi bara hitta, köpa, låna eller hyra ;-) någon som vågar ta sig ner från det hösta på Björnberget med Jack för hans mamma & pappa vågar inte, hur än mycket vi vill. Det skulle ta ÅR att komma över rädslan och innan dess har ju Jack lärt sig att åka helt själv. Någon frivillig? :-)

Nu ska jag lägga mig sked med Jack och snusa en stund.

Gonatt

M&J,

Föresten, Canade - Sverige i curlingfinal... Det blir grejer det !


2 kommentarer:

  1. Kör dit han vecka 10 ska vi ta ett åk - wrooom
    Du står där nere med mina gudagåvor, jag och d Jack kör ett Super G race.
    Diggar (som man sa i 7B) din blogg : )

    Sara Swanström

    SvaraRadera
  2. Ååååå!! Du är en klippa min vän! Nu kommer Jack att bli överlycklig :-) Då gör vi så, kanonbra!
    Tack, tack tack.

    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar vet'ja