Jack & Jag

Jack & Jag

08 februari 2010

Skridskoskola

Jack ( Och jag ) på skridskoskola
Som den äkta gentleman han är, så hämtade han ett hjälpmedel till sin stappalande mamma..
"Jag ska hämta en sån där som du ska stö' dig på, som du kan hålla i, så att du inte ramlar"


Det var snällt det, så jag kunde släppa sargen nån minut :-)

Och när jag kände mig osäker höll Jack min hand och visade mig hur jag skulle svänga.

Duktig mammas kille det här!



Jack tar kort på oss...


Jack åker själv en stund medans jag vilar mig

Hem å käkar lunch, tar kälken och går brorundan

Vid Mankellbron träffade vi på en fågelskådare som med stor inlevelse berättade att det igår minsann skymtats en GRÅHAKEDOPPING i Härjedalen och just här vid bron. En sådan rapport har aldrig någonsin kommit in till ja, vad det nu heter.. fågelskådarföreningen i Härjedalen kanske?!. typ

Vi höll utkik..

Och just då så tjöt signalen som varnar för att ett tåg är på ingång. Rush!

Till Söndagsefterrätt gjorde vi vinbärsmousse.

Titta så vackert! Med solnedgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar vet'ja