Jack & Jag

Jack & Jag

12 mars 2010

Bio


Vi var ju på sportlovsbio i Onsdags, vi såg Prinsessan & Grodan.
En fin film, och rolig.

Mitt i den fina och roliga filmen stördes jag rätt mycket av att en hypernervig, stressig & lättretlig pappa i salongen ideligen envisades med att säga åt sitt lilla barn att vara tyst. Barnet är inte ens 2 år.
Jag förstår liksom inte... för det första var det en barnfilm, det brukar inte vara knäpptyst då och det ska inte vara det heller eftersom att det är just.. en BARNFILM. Barn måste få prata, skratta och leva om även på en biograf.
Och hajjar man inte det så bör man kanske inte ta med sin 2 åring på bio.. Vilken 2 åring orkar sitta helt still och tyst i 1 ½ timma?

Och han jollrade bara, och skrattade och frågade efter godis. Det har en 2 åring rätt till.
Sänk garden far, öva på lugn och tillåt dina barn att skratta.. hur högt dom vill. Även om dom är på bio.

//M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar vet'ja