Jack & Jag

Jack & Jag

21 mars 2010

Tveksam :-)



Innan avfärd till Sundsvall... Bilcheck..

Jag - "Jack, hur tror du att det här går då?"
Jack - ( med bekymmersrynka i pannan och med mycket tveksamt uttal ).."Jadu....jag vet faktiskt inte......riktigt"
Jag - "Haha, du är rolig du Jack"
Jack - "Jamen jag vet faktiskt inte... jag. Jag tycker att vi ringer till pappa så får han komma och fixa det här!!"

Jack blev mäkta imponerad nä rjag satte huvudet under huven och grejade det där, utan att ringa Thomas :-)


Och som sig bör vill Jack alltid ha jeans och skjorta när det är speciella tillfällen, som att åka till IKEA :-)

//M&J

2 kommentarer:

  1. Hej, jag vill bara säga att jag brukar ibland läsa din blogg och tycker att du verkar vara en otrolig mamma som klarar det mesta! Är grymt imponerad. Har själv tre barn och tycker livet är svårt att få ihop ibland. Hälsningar Ulrika =)

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika
    Vet inte vem du är men kul att du läser min blogg :-)
    Jag har ju endast ett knyte att få ihop det med, och det är lättsamt. Det blir nog lite mer pusslande med 3 kan jag tänka mig - men då har ju du 3 dubbelt av kärlek, svämmar du inte över snart ? ;-)

    Ha det gott

    //Marielle

    SvaraRadera

Lämna en kommentar vet'ja