Jack & Jag

Jack & Jag

14 mars 2010

Taco & Mellokväll


Gomorron!

Och vilken morgon vi har.. Solen! :-)

Igårkväll hade vi lite tacofest här, Jack & jag..
Mello är ju inte sådär jätteinspirerade tycker jag, men finalen ville vi inte missa så till denna tacomiddag fröjdades vi av Darin, Ola och Anna - dom va bäst tyckte vi ( Och Jack sjöng glatt med till Pernilla Wahlgren oxå :) )



Jag bjöd Jack på lite av min guacamole, om den tyckte han INTE..Haha..
Jag filmade det men det verkar som sagt inte som att det går att lägga upp filmer på bloggen längre :-(
Jack gräsar sig:

"MEN FYYY FAN..... FY FAN VAD ÄCKLIGT"

HAHA!! :-)


Nybakat LCHF "bröd" .. och vips kunde jag äta tacos i mängder, med jättegott samvete till o med :-)


Nu väntar en rejäl grötfrukost sen bär det av till Björnberget för Jacks slalomåkning, massäck, sol och ljus.

Hare underbart!

M&J


1 kommentar:

  1. Har du bakat brödet själv?Kan du inte lägga ut receptet i så fall:)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar vet'ja