Jack & Jag

Jack & Jag

21 mars 2010

IKEA..



Lite shopping blev det oxå. Jeans & galonvantar.


Vilket paradis.. för mej, en trädgårdsfanatiker.

Lunch!

En till dej & en till mej

Jack greppade en bräda och ställde sig på ett litet podium, med tillgjord röst och blicken över glasögonen höll han ett föredrag om brädor..

"Jag ska nu visa er denna bräda" :-)


Mamma, kan jag få springa lite omkring här?
Lilla raringen!

"Skogen"...

..Det var ett ställe där man kunde lämna sina barn för att sedan gå och handla. Kan säkert vara jättepraktiskt för vissa. Själv hade jag ju sett denna dag som en tur och något som vi skulle göra tillsammans och det är en fröjd att ha med sig Jack att handla, även på IKEA :-)
Självklart så fick han ju vara där och leka ändå, jag satt utanför och glodde på folk, det är också en fröjd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar vet'ja