Jack & Jag

Jack & Jag

14 mars 2010

Slalomkungen dag 2





Vi hann knappt upp till backen så var skidorna på..

"Jag drar ner nu"

...Ok..?

Cheeses, nyss låg du här i mitt knä - jollrandes, hårlös, tandlös & fullkomligt makalös.
Det är du nu oxå men lite större och tuffare :-)

Ner a'la Stenmark i världens fart och med ett stort leende
& en Stooooooor skopa koncentration.

Nu behärskar han liften helt själv..


Ciao! sa han..


Här är Jacks kompis Line...
Hon hade precis åkt ner för den stora backen, själv.
Visst anar man lite stolthet i den där blicken! :-)

Hon berättade även att hennes bror heter Love.... eller "Brorsan" går lika bra.


Blåbärssoppa & mackor.. och vila.



Jag behövde ju oxå sitta ner och vila en stund. Inte för att jag hade en värkande kropp av all slalomåkning utan bara för att..[lat]
Vilken dag, solen i ansiktet och nöjet att se min son åka slalom
.. det slår allt.

Nästa gång äre jag som har skidor med mig, för då ska han lära mig åka.

//M

1 kommentar:

Lämna en kommentar vet'ja