Jack & Jag

Jack & Jag

07 mars 2010

Brickan



Så var det dags för Brickan igen. Kul :-)

Här en bild från Starten på torget. Med speaker o allt.


Vi hade ju packat säcket med massa fika också :-) Det hade jag sist jag var på brickan oxå, för typ 15 år sedan, men då hade jag inte blåbärssoppa i termosen. Som i år. Tack och lov för mogdnad :-)


Jack & Jag på rally

Jack, Marius & Eirik
Ja, jag är ju verkligen ingen mästerfotograf. Fotokunskapen lös med sin frånvaro igår..
skulle försöka ta lite schyssta bilder på rallybilarna.
Men.

Här var jag för snabb...

..och här för sen...

Men här! Här drabbades jag plötsligt av någon form av timing iaf.

Och här med, kors.

En underbar dag med helt fantastiskt väder. Nu är det väl ändå vår va!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar vet'ja