Jack & Jag

Jack & Jag

25 mars 2010

Charmör




Jag är benägen att hålla med Jack, små bebisgrejer säljer man inte. De svider i hjärtat att lämna ifrån sig något så smått som detta...
Jacks första strumpor, som han hade på sig från BB. Nä, dessa åker inte med till Loppisen, de får följa med oss - resten av våra liv.

Den här schyssta mössan hittade vi när vi rotade bland alla grejer på vinden.. mössa och mössa.. jag vet inte jag. Vad är det egentligen och var i helsike kommer den ifrån, och varför är den nerpackad i en låda på min vind. Mamma? :-)

Jack blev i alla fall överlycklig!!

"Kolla mamma, jag ser ut som en jäv"




Våffeldagen idag.


Gokväll

M&J


2 kommentarer:

  1. Hejsan :) Såg att du besökt min blogg www.nogg.se/linneablommansmamma. Kul!

    Och extra kul med besökarte som orkar bemöda sig med en liten kommentar, sådant uppskattas *ler stort*

    Besvarade din kommentar precis :)

    Kommer garanterat kika in här hos dig fler gånger och läs lite om dig och Jack ¤söt¤ !
    Välkommen tillbaks till mig också!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, och du är så välkommen åter :)

    Jag håller med dig i ditt inlägg.. Jag har vissa bebissaker som jag inte kan sälja eller slänga :)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar vet'ja